woensdag 19 maart 2014

Kamil Torrini, uit Italie, zoekt een Stage plek bij een Hotel in Nederland tussen 15 juni en 15 september 2014

Mijn naam is Kamil Torrini, ik kom uit Italië, ben 17 jaar oud,  leergierig en bereid hard te werken.

Sinds 2010 volg ik aan de I.P.S.A.R. Mezzaluna (Italië) de studie “Hotelschool” en  volgend jaar zal ik mijn eindexamen doen. Het is gebruikelijk dat studenten van deze opleiding tijdens hun studie stage lopen om op deze wijze praktijkervaring op te doen. 

Door mijn eerdere werkervaring  in de horeca weet ik dat een service- en klantgerichte instelling en geduld zeer  belangrijk zijn in de omgang met klanten. 

Afgelopen winter ben ik voor een korte vakantie naar Nederland gekomen en ik vond het land zeer mooi en de mensen zo open en aardig,  reden waarom heb ik besloten om in dit land stage te willen lopen tijdens deze zomervakantie om mijn kennis en ervaring te verbeteren.  Naast mijn reguliere studie ben ik ook begonnen om de Nederlandse taal te leren.

Tijdens mijn stage zou ik naast reguliere werkzaamheden ook een onderzoek of een project kunnen uitvoeren. De stageperiode zou per 15 juni in kunnen gaan tot en met 15 september.

Het liefst zou ik stage in een hotel willen lopen waar ik onderdak en maaltijden zou kunnen krijgen. 

Indien u interesse en/of vragen heeft inzake deze advertentie, kunt u altijd contact met mij opnemen:

Kamil Torrini

vittoriotorrini@alice.it

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.