donderdag 23 januari 2014

Weet met wie u in zee gaat voor uw trip naar Italië! Made In Italy Travel – een nichespeler op de Italiaanse markt – zorgt voor een vlekkeloos parcours.

Het “had” een droomavond moeten worden voor een 1.200-tal feestvierders op Oudejaarsavond in het voormalig jachtpaviljoen Palazzina di Caccia Stupinigi in Turijn, Italië. 


Het prachtige historische kader, badend in een schitterend decor van kleurrijke belichting, vuurwerk, genodigden in hun meest feestelijke outfit, een gastronomisch uitmuntende inkleding: dit stond perfect aangekondigd maanden vooraf. 

Wie geen avondjurk droeg, zou geen toegang krijgen.  
Zo stond het letterlijk op de uitnodiging.  

De plaats van het gebeuren bleek niet het  prestigieuze kasteel te zijn, maar de stallingen naast het kasteel én wie diep in de portemonnee tastte om voor de dag te komen met de meest chique outfit van de grootmeesters van de Italiaanse fashion wereld was er dus aan voor de moeite…  

De avond eindigde in een chaos met allerlei officiële instanties die akte kwamen opnemen van de wantoestanden.  
Zelfs ter plekke werd door de carabinieri reeds een desk geopend om alle grieven van de deelnemers te noteren.  

Het dossier is in volle verwerking maar naar gewoonte is het organiserend evenementenbureau diegene die de schuld schuift op de leveranciers en die op hun buurt onderling naar elkaar toe.
  
Een kluwen van formaat… 


Wie 100 € neertelde voor champagne, diner en wijnen voor dit uitzonderlijke evenement kwam bedrogen uit. 

In plaats van champagne werd fruitsap geschonken, gerechten werden koud geserveerd, de verwarming functioneerde onvoldoende en de
veiligheidsvoorschriften werden volledig overboord gegooid. 

De twee sanitaire voorzieningen waren zelfs voor een twintigtal personen al niet opportuun geweest. 

Dromen werden nachtmerries… 

Wie een “afspraak” had met de organisator, moest betalen om die afspraak ook te beleven. 

Lees de artikelen in de Italiaanse media:
Veglione beffa di Stupinigi Indagato uno degli organizzatori
E su Facebook nasce il gruppo “Le vittime del Capodanno regale”
“Sapevano da mesi che al veglione sarebbero arrivati in più di mille”
Il cenone da fiaba si trasforma in un incubo

Nog maar eens het bewijs dat je maar beter weet met wie je in zee gaat. 

Net daarom kunt u als organisator maar beter Italië trip in handen geven van een partner die alles in goede banen leidt zonder dat u erbij moet “lijden”. 


Made In Italy Travel – een nichespeler op de Italiaanse markt,– zorgt voor een vlekkeloos parcours. 

Het team van Made In Italy Travel en hun partners hebben goesting om dit jaar het beste van zichzelf te geven. 

Ons doel dit jaar: we willen het verschil maken, compleet anders uit de hoek komen dan de collega’s en dus voor u een “plus” betekenen.

Italian Entertainment And More

ProVinum Wijnaccessoires

delicatessen


Surlinio: Social Media en Mobiele Websites. Bereik met uw Italiaanse Producten en Diensten de juiste doelgroep!


Wij kunnen het complete traject van modern website ontwerp tot volledige integratie van social media in uw bedrijfsvoering tegen beheersbare kosten realiseren. Social media was tot voor kort een ingewikkeld en vaag terrein voor veel bedrijven. Hoewel tegenwoordig praktisch iedere onderneming een zakelijke website heeft, is er nu een beweging gaande die een wezenlijke verandering betekent voor hoe bedrijven online vertegenwoordigd zijn.



Veel bedrijven vragen zich af of ze wel tijd en effort in social media moeten steken en of het wel de moeite waard is. Over het algemeen zijn ondernemers al hun tijd al kwijt aan het runnen van de dagelijks business. Er is een best pittige leercurve om actief met social media aan de gang te gaan, en de tijd die ervoor nodig is meestal gewoon niet aanwezig. Maar of het de moeite waard is ? Absoluut ! We kunnen nu wel stellen dat twijfels over de relevantie van social media inmiddels zijn achterhaald, en dat het ongelofelijk belangrijk is om hier aandacht aan te besteden.
SURLINIO
De mensen achter Surlinio zijn al 20 jaar bij diverse bedrijven bezig met grafisch ontwerp, huisstijl ontwikkeling, website hosting en het bouwen van eenvoudige tot zeer complexe web applicaties en sites. In de afgelopen jaren hebben we, samen met onze klanten, een stormachtige ontwikkeling doorgemaakt. En de ontwikkelingen op het gebied van internet en social media in het bijzonder gaan alleen maar sneller.
Meer dan de helft van het internet verkeer gaat inmiddels via mobiele apparaten, en die trend zal alleen maar toenemen. Wij houden ons dagelijks bezig met het helpen van onze klanten de meest recente trends en technologie in te zetten voor het verhogen van hun omzet en merkbekendheid.
Italian Entertainment And More
Fashion Italia 468x60
Vliegwinkel.nl topbestemmingen

maandag 20 januari 2014

De Pizzaioli van QualItalia bij de BZT show voor het vervullen van een Pizza wens.


De Pizzaioli van QualItalia bij de BZT show voor het vervullen van een Pizza wens (18 januari 2014). 


Dank aan Fabio Cappellano en Stefano Campailla voor deze fantastische inzet (geïnitieerd door Italian Entertainment)


Bekijk de gehele uitzending op UITZENDING GEMIST!

Op zoek naar professionele internationale PIZZAIOLI voor een fantastische show tijdens uw evenement?

Houtgestookte PIZZACONCEPTEN voor uw feest vindt u op Italian Entertainment!




zondag 19 januari 2014

Resultaat overzicht promotie I FRATELLI INDACO via een Facebook Promotie Advertentie

I Fratelli Indaco (korte promotievideo of Facebook) hebben we op 18 januari 2014 een extra 'boost' gegeven door een betaalde Facebook Promotie (USD 15,-) met het onderstaande visuele resultaat.

Call To Action: het bezoeken van de website van 


Gepubliceerd op vrijdag 17-01-2014 om 20:44
Boost gestart op zaterdag 18-01-2014 rond 10:00
Boost (budget) voltooid op zaterdag 18-01-2014 rond 23:30

  

 

 
 








GEZOCHT: Nederlands sprekende Pizzaiolo (Pizzabakker m/v) voor een horeca bedrijf in de regio Den Haag (seizoen 2014)

VACATURE:

Nederlands sprekende PIZZAIOLO (Pizzabakker - man / vrouw).

Voor een horeca bedrijf in de regio Den Haag.


Frontcooking Concept waarbij enige show / entertainment elementen tijdens het bereiden van de pizza's noodzakelijk is.

Klantvriendelijk en klantgericht is vanzelfsprekend!

De hout / gas oven staat buiten op het terras (overdekt) opgesteld en dagelijks zal het gaan om ongeveer 200 pizza's!

Het gaat om een full time functie (38 uur per week - en meer) tijdens het zomerseizoen 2014 (om te beginnen).


Serieuze Gegadigden kunnen hun CV met eerste motivatie 
mailen naar info@italielinks.nl